donderdag 31 mei 2012

Miss sporty hollywood lipgloss

Deze lipgloss hebben jullie een tijdje geleden in een unboxing-video *klik* voorbij zien komen. En in de video beloofde ik een review. Maar ik was het vergeten en ik zag de foto's op mijn computer...
staan en dacht 'die ga ik nu gelijk online zetten' en ik heb het nog gedaan ook.















De gloss heb ik gewonnen van een winactie op Facebook. Nou ja, winactie...ik moest liken en de eerste honderd likes kregen er 1. En daar zat ik dus tussen. Leuk toch!

Nou, de lipgloss ruikt ten eerste al heerlijk. Mierzoet. Maar dat is waar ik van hou. En de verpakking ziet er ook erg schattig uit. Ik weet niet of deze in de winkel verkrijgbaar zijn, dus ik weet ook geen prijs. Maar ik kan jullie er natuurlijk wel wat over vertellen.














De gloss is in een mooie rode kleur. Ik heb de kleur 350 Rodeo Drive. Wat een mooie rode kleur met paarse shimmers is. Ik vind de kleur voor een gewone schooldag een beetje tè maar voor feestjes is hij echt supermooi. Het applicatiortje is vrij normaal. Gewoon zoals de simpelste en goedkoopste glosses er een hebben. Jammer. Maar wat verwacht je. Het is/blijft een budget- merk.

De gloss dekt behoorlijk goed. Hij heeft na 1 laagje een dekking zoals je hierboven op de foto's kunt zien. Dus een prima lipgloss. Ik ben er blij mee.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten