maandag 21 mei 2012

Monday inspiration

Deze week heb ik weer nieuwe inspiratie nodig. En deze keer heb ik mijn inspiratie gehaald uit iets anders dan vorige week, namelijk haar! Superleuke hairdo's van celebrity's bekeken en op een rijtje gezet voor jullie. Veel plezier met lezen!


























Vind je het kapsel wat apart hierboven? Haha ik denk dat iedereen dat wel vind. Maar zo heb je weer even wat uit te proberen. Ookal gaat niemand dit lukken. En heb je gewoon de hele dierentuin op en langs je hoofd. Say whut?..


Deze knot vind ik erg mooi en wil ik zeker wel eens proberen, maar of het gaat lukken? Ik zou het werkelijk niet weten.

Jesus, beautyfull.






Euhm, Beyonce. Volgens mij moet je je pruik even checken ;)


Je kunt in ieder geval altijd even gitaar spelen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten