dinsdag 1 mei 2012

O.P.I Crack nagellak

Hee meiden! Ten eerste sorry voor de probleempjes op de site, en sorry dat ik gister niks van me heb laten horen. Maar ik was zoals de meeste mensen lekker aan het feesten en struinen langs de gezellige markten. Maar vandaag heb ik voor jullie een review van de O.P.I crack nagellak die ik vrijdag gekocht heb. Meer weten? Klik op meer lezen.






















Ik heb deze nagellak in de kleur silver shatter wat dus een zilveren kleur is. Ik vind zilver net iets mooier dan zwart, want zwart is zo zwart en zo neutraal en zilver is met mooie glitters en aparter. Maar je moet er natuulijk wel van houden.

Zoals je bij deze foto kunt zien is het zwastje best wel smal wat ik opzich wel met crack fijn vind werken. Maar een breder kwastje zoals lycra pro van Rimmel zou fijner zijn.






















Ik heb deze nagellak voor 13,30 besteld in de sale. Dus waarschijnlijk is hij in het echt nog wat duurder. Maar ik had het er dan nog steeds voor over gehad.

Ik heb de crack nagellak aangebracht op mijn nieuwe nepvinger die jullie in mijn shoplog konden zien. Neem ook even een kijkje naar dat artikel. Dan kun je alle producten zien die ik nog ga reviewen. Maar even weer over waar ik hem heb opgebracht. Op mijn nieuwe nepvinger dus, met onder de crack nagellak een roze lak van GOSH in de kleur 004 Neon Baby een hele felle roze kleur.






















Dit was mijn review over deze crack nagellak.

Hebben jullie al een crack nagellak?


Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten