dinsdag 1 mei 2012

MAC Dazzleglass

Hee meiden ik wou nog even een review doen over de MAC dazzleglass liploss die ik zo ontzettend prachtig vind! Meer weten? Klik op meer lezen.



Deze lipgloss heb ik in de kleur internationalist een werkelijk prachtige kleur. Deze foto stond al een hele tijd op mijn computer en ik ben hem net weer tegen gekomen en wil jullie er toch nog echt even over vertellen. Ondanks dat deze nu al op is....zoals je op deze foto kunt zien. :(


Mac heeft veel verschillende dazzleglasses. Maar die van mij vind ik toch het allermooist. De gloss is een mooie roze kleur. En in de gloss zitten holografische blauwe glittertjes, echt ontzettend mooi!


















De gloss heeft een fijn en kort kwastje, hij brengt makkelijk aan en niet te veel.






















Hier heb ik nog even swatches van de lipgloss.






















Als je de lipgloss net hebt aangebracht voel het plakkerig aan, niet zo fijn dus. Maar dat trekt snel in en dan blijft de lipgloss echt meer dan 2 รก 3 uur zitten, wat best veel is voor een lipgloss. Niet alleen hoe lang hij blijft zitten is veel, de prijs is ook veel want hij kost namelijk 18,- maar voor zo'n fijne lipgloss heb ik het er wel voor over. Jij ook?

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten