dinsdag 1 mei 2012

DIY Face primer

Hee meiden vandaag maak ik samen met jullie een face primer, Maar wat ik ook nog even wilde zeggen is dat er alleen morgenavond nog artikels online komen want overdag ben ik met mijn beste vriend mee naar mijn vaders werk dus vandaar. Maar laten we snel beginnen.


























Wat heb je nodig?

  • Een eetlepel.
  • Een bakje.
  • Een potje.
  • Een theelepel.
  • Een doekje.
  • Een foundation.
  • Een dagcreme.
  • Zonnecreme.
  • Een Vaseline.
  • Een stickertje.
  • Een pen.

Stap 1: 
Begin met een schoon bakje lepeltjes en potje.
Neem een eetlepel dagcreme.

Stap 2.

Neem een theelepel zonnecreme.
En een theelepel foundation.
Neem dan een halfe theelepel vaseline. 

Stap 3:
Meng dit geheel in een bakje en schenk het in een potje. 

En klaar is kees! 



Liefs, Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten