donderdag 3 mei 2012

Catrice nagellakjes



















Hee meiden ik heb vandaag met de 1+1 gratis op alle nagelspullen 4 nieuwe Catrice lakjes gekocht. Ik vond deze kleuren zo ontzettend mooi en moest ze natuulijk...
aan mijn collectie toevoegen.

Ik heb de kleuren:

  • 770 Put Lavender On Agenda
  • 830 Salmon & Garfunkel
  • 650 Goldfinger
  • 700 Birdy Reloaded!
Ik ga beginnen met de kleur 770 Put Lavender On Agenda. Een mooie paarse kleur. Ik vind deze kleur erg mooi voor met een donkere outfit of natuurlijk in de zomer is hij ook mooi te dragen, wat je zelf leuk vind.

























Daarna ga ik verder met het mooie zalmlakje van Catice die de naam 830 Salmon & Garfunkel heeft. Je moet deze lak wel 2 keer aanbrengen wil je de echte kleur die in het flesje zit op je nagels krijgen.
























heb ik nog een mooi goud lakje met supermooie glitters erin, ik vind het een supermooi lakje voor een speciale gelegenheid of natuurlijk voor gewoon. In de kleur 650 Goldfinger.


























En dan als laatste 700 Birdy Reloaded het zusje van Bye Bye Birde uit de collectie van vorig jaar. Een felle kanarie gele kleur. Superleuk voor in de zomer want geel word DE kleur van deze zomer.


 Dit waren mijn nieuwe kleurtjes van Catrice.

Liefs, Kim









Geen opmerkingen:

Een reactie posten