donderdag 3 mei 2012

Action Max lipsticks

Ik liep vandaag even langs de Action met mijn beste vriendin die jullie in dit artikel konden zien. Ik liep gelijk op de make-up af en zag deze prachtige lipsticks in..














































het schap liggen. Zo ontzettend mooi had ik ze nog niet gezien. Ik heb de lipsticks in de kleur Hot pink een nude-en roze kleur. Super mooi. In dit artikel laat ik jullie swatches en de prijzen zien. Lees snel verder!


Ik heb eerst de kleur Silky Nude. Een hele mooie nude kleur, hij doet me denken aan Nuder the better van Catrice. Hij is werkelijk prachtig voor een simpele look. Of juist voor een opvallende ooglook zodat je de lippen simpel moet houden.



Deze lipsticks kostten samen 0.69.- samen dus 0,35,- per stuk. Dat is natuurlijk super weinig voor goed gepigmenteerde lipsticks. Ze zijn net zo goed gepigmenteerd als de lipsticks van Catrice. En dat voor zo weinig geld.


De lipsticks zijn zacht van textuur en voelen dus fijn aan op je lippen. Ze verzorgen je lippen ook super goed. Ze voelen lekker aan en gaan er niet snel af. Wat wil je nog meer! In 1 lipstick zit 3.2 gram wat ongeveer normaal is voor een lipstick. Het enige nadeel is dat je de lipstick niet helemaal in de huls kan draaien waardoor je snel de dop raakt en je de lipstick kan beschadigen. Jammer....



Op deze foto draag ik de nude lipstick: Silky Nude




































































De andere lipstick is natuurlijk hetzelfde van textuur en ook net zo fijn hier kun je hem zien en als ik hem draag.







Deze lipsticks zijn echte aanraders! Vooral voor het geld wat je ervoor betaald. 


Action: 0,69,-

1 opmerking:

  1. leuke kleuren!

    Kijk ook op mijn site ik ben net begonnen :
    http://xmylifestylex.blogspot.com

    ik hoop dat je me een beetje gaat volgen

    BeantwoordenVerwijderen