maandag 24 maart 2014

OOTD: 24-3-14

Hey allemaal, ik heb me voorgenomen vaker outfit of the days te plaatsen. Omdat ik outfits zelf altijd heel leuk vind om te kijken en omdat ik merk dat jullie het ook leuk vinden dus vandaar. Zet even in de comments of jullie dit leuk of niet leuk vinden. 


























Vandaag was een normale schooldag, de foto's zijn ook op school gemaakt tijdens dansen haha. Dit leek me een keer wat anders dan altijd dezelfde fotoshots. Ik hoop dat jullie het leuke foto's vinden, alleen zijn ze minder gedetailleerd dan anders.





















Op deze foto was mijn gezicht een beetje vervormd hahahah! Maar het gaat om de kleding natuurlijk.




















Broek: Zara 
Sweater: Primark
Armband: Juwelier
Sneakers: Puma suede 

Ik droeg hier overdag ook nog een ketting bij alleen deze had ik afgedaan bij dansen, het is een mimoneda ketting.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten