maandag 24 maart 2014

Instagram foto's laten matchen

Hoooi allemaal, vandaag ga ik het hebben over instagram. Want het is hip om je 'feed' ,wat je foto's inhoudt, te laten matchen met elkaar zodat je account er mooi uit ziet. Hierdoor kun je ook meer followers en likers krijgen. Zelf vond ik dit best moeilijk en daarom dat ik hier een artikel over maak omdat er misschien meerdere zijn die dit moeilijk vinden.





































Hierboven zie je mijn instagram account. Ik heb geprobeerd de foto's te laten matchen, zelf ben ik er aardig tevreden mee. Alleen moet je dit dus ook zo houden. Heb je al een instagram met matchende foto's? Dan moet je dat zo houden natuurlijk, dit doe je door in je foto's 1 effect te gebruiken en niet telkens een andere want dit gaat er rommelig uit zien. Als je kleur gebruikt in je feed kan het er ook snel rommelig uitzien. 

Zoals je bij mij ziet is het meeste zwart wit, of een beetje fade wit, en dan de foto met de palmbomen is oppeens blauw, dit vind ik zelf heel mooi. Hierna ga ik dan weer een stuk of 3 zwart wittige foto's plaatsen en daarna weer een foto met duidelijk blauw erin. Zo hou je dus dat mooie effect. Mijn instagram is @btbk_ ik zou het leuk vinden als je me volgt, ik volg natuurlijk terug.

Heb je nog geen matchende instagram? Wat je eerst gaat doen is al je foto's verwijderen, tenzij er een paar tussenzitten waarmee je je nieuwe feed mee wilt gaan vullen. Als je dit hebt gedaan kies je een paar kleuren uit die je mooi vind en waar je graag foto's mee wilt hebben. Dan ga je foto's plaatsen. Wat ik altijd doe is een foto bewerken en dan even op mijn instagram plaatsen, en als deze niet matcht verwijder ik hem weer snel. Zo weet je snel genoeg of hij er bij past. 

Wat je moet doen als je verschillende kleuren hebt is ze op dezelfde volgorde laten terug komen, dus bijvoorbeeld, zwart, roze, bruin, zwart, roze, bruin enz. zo hou je je instagram foto's gematcht. Wil je een keer een foto hebben die eigenlijk niet matcht, gooi er dan een filter overheen in een van de kleuren die je wel in je feed hebt. Zo matcht de foto toch weer.












Hieronder nog een paar feed's die ik mooi vind. Misschien is dit te gebruiken voor wat inspiratie.

Follow @lamesouxl i will follow back❤️

Follow me @plsohdmb

FOLLOW MY INSTAGRAM moiral0l

Geen opmerkingen:

Een reactie posten