vrijdag 11 januari 2013

Tips tegen wallen

Haii, ten eerste sorry dat ik zo lang niks heb geplaatst. Ik had er even geen zin en tijd voor ( het standaard smoesje) maar ik had echt geen inspiratie e.d. maar vandaag een aantal tips tegen wallen omdat ik daar vragen over kreeg.



Wallen ontstaan natuurlijk doordat je moe bent, maar ook kan het komen doordat het in je genen zit. Dit houdt in dat je het altijd hebt, ookal slaap je heel veel. Erg vervelend, maar er zijn natuurlijk wel middeltjes die het bedekken.

Concealer/foundation



Misschien kennen jullie de concealer hierboven wel, maar dit is de Catrice allround concealer. Deze heeft verschillende huidskleuren, een roze kleur voor de wallen en een groene voor puistjes en rode plekjes. Dus de roze kun je goed gebruiken voor je wallen, en doe daar overheen 1 van de 3 huidskleuren.

Ook kun je gewoon foundation gebruiken, maar als je echt extreme wallen hebt is dat niet dekkend genoeg en kun je beter voor de concealer gaan.

Anti wallen rollers.



Ze schijnen te helpen, of het echt zo is? Ik zou het niet weten, zelf heb ik er nog geen uitgebrobeerd maar ik wil de roller die je ziet op het plaatje zeker testen! Misschien iets om te testen voor jou? 

Heb jij nog tips die tegen wallen werken? Zet het in de comments, ik hoor het graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten