vrijdag 15 juni 2012

Hoe krijg je snel lang haar?

Ik wil zelf al mijn hele leven haar net zo lang als 'Rapunzel' haha, jullie kennen het sprookje vast wel. Het meisje met haar wat net zo lang is als de toren waar ze in woont. Haha nou, zo lang wil ik ook weer niet. Maar wel tot je 'kont'. Prachtig vind ik dat. Ik zocht tips hoe je dat zo snel mogelijk kunt krijgen.



1. Ga 1 keer in de drie maanden naar de kapper, en laat er dan niet meer dan 2 cm afknippen. Maak dit goed duidelijk aan je kapper! Je haar groeit ongeveer 1 cm in de maand. Dus anders blijft je haar dezelfde lengte.

2. Was je haar niet meer dan 4x per week. Je punten worden hierdoor ontzettend droog en je krijgt sneller gespleten punten en gebroken haren. Shampoo is erg slecht voor je haar dus ook gebruik je heeel weinig.

3. Gebruik minimaal 1x per week een haarmasker. Hierdoor word je haar super gevoed en krijgt het zijn natuurlijke oliën weer terug, wat je weghaald met je shampoo.

4. Geef je punten 1x per week een extra behandeling. Zelf doe ik dit zo:

- verdeel je haren in twee gelijke stukken.
- maak deze losjes vast zodat je twee losse staartjes naast je hoofd hebt. Doe er dan lekker veel serum in en ook een créme, ik raad de Andrelon perfecte puntjes creme aan. En een serum wat daar bij hoort helpt goed.
- Doe eigenlijk al je haarproducten die droge punten voorkomen extra veel in je punten.
- Klaar is kees, weer prachtige, gezonde punten.

5. Kam je haar maximaal 2x per dag door. En doe dit met een zachte (glans) borstel. Verkrijgbaar bij de Hema 3,95.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden.

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten