zaterdag 16 juni 2012

Crémes

Hee Guys! 
Vandaag heb ik voor jullie een artikel over crème want ik sta in een drogist en natuurlijk staan er tientallen soorten maken vormen enzovoorts. Maar wat is nu eigenlijk goed voor joun huidtype? Dat kun je allemaal lezen in dit artikeltje over crème waarin ik de Zwitsal zachte crème test , de originele Nivea crème en nog een Zwitsal product ,de bodylotion. Klik op Lees meer.































Aller eerst begin ik met de grote pot crème van Zwitsal. De bekende geur van Zwitsal heerlijk na het smeren van deze crème denk ik terug aan mijn baby / kinder tijd. Deze crème is absoluut niet vet en trekt heerlijk in je huid. Ik gebruik deze vaak voor mijn gezicht en dan laat ik hem intrekken en dan is mijn huid weer lekker zacht. Een tip van mij is reinig je huid eerst , gebruik eventueel een scrubje en smeer dan deze crème op. Heerlijk de poriën gereinigd en natuurlijk minder kans op onzuiverheden. Deze crème kost €2 á €3 euro bij een drogist en zeker de moeite waard om deze te hebben!

Om even in de heerlijke Zwitsal geur te blijven schrijf ik ook snel mijn ervaring over de bodylotion , er zijn dagen dan heb ik een hele vette huid ik reinig mijn huid dan en pak de bodylotion omdat deze minder vet is. Hierdoor wil ik proberen om vetheid te voorkomen (zolang het kan) , of na het scheren een laagje Zwitsal op doen. Ook zeker ideaal om de reisverpakking mee te nemen in je tas , naar school of naar de stad even je handen een heerlijke geur geven ! De prijs van deze bodylotion is rond de €1 á 1.50 doordat het een meeneem verpakking is hierin zit 75 ML.

Dan alweer als laatste , de originele Nivea Crème. Een vette crème die erg lang op je huid liggen blijft , Dat zou mijn eerste reactie zijn na het opsmeren vooral ook omdat hij een beetje stroef uitsmeert. Maar als hij echt goed is ingetrokken voel je dat je huid aan het herstellen is. Sinds kort gebruik ik deze een beetje als ''nachtcrème'' ook voor deze functie is hij fijn. Achterop de verpakking staat voor alle huidtypes en overal te gebruiken waar je huid behoeften aan heeft. Volgens mij kost deze pot bij Kruidvat €1.99 voor 150 ML zeker de moeite waard om deze te hebben.

I hope you like ♥




1 opmerking: