zondag 17 juni 2012

Hoe gaat het verder met Thebeautyways?


Hee lieve meiden die mijn blog nog bekijken. Ik snap het natuurlijk als je mij niet meer volgt of mijn blog niet meer bekijkt. Maar ik wilde vandaag even mijn planning voor een normale week met jullie delen. Ik maak helaas geen filmpjes meer. Maar alleen tutorials en plaats duidelijke foto’s schriftelijk. Dus niet meer op film. Wil je weten waarom? Klik op lees meer. Ook kun je een weekoverzicht vinden door op lees meer te klikken.




Ik maak geen filmpjes meer omdat ik er gewoon makkelijk gezegd geen tijd voor heb en omdat ik het bewerken en uploaden tè veel werk vindt. Jammer. Dat vind ik zelf ook maar het is even niet anders. Stash filmpjes, glossybox unboxings, looks, nail-arts enz. kun je dus voortaan in een artikel vinden. Maar ik ga zeker weten door met mijn blog!


Hieronder heb ik een overzicht van hoe een week eruit ziet op mijn blog:



Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Monday inspiration

Tutorial: Nail art, look enz.

NOTD, OOTD, FOTD enz.

Review, tips, ideeën enz.

















Ik hoop dat jullie mij willen volgen. Want bij 60 volgers (waarvan ik er nu 11 heb) plaats ik een winactie. En trouwens de giveaway gaat helaas ook niet door. Er deden maar 3 of 4 mensen mee dus dat vond ik te weinig. Ik hoop dat jullie de volgende keer wel allemaal meedoen met mijn giveaways en winacties!

Liefs, Kim

(sorry voor het ongemak).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten