zondag 17 juni 2012

Swappen!

Haai allemaal, het lijkt wel een trend die er gaande is op YouTube. Namelijk swappen. Swappen is dat je een hoeveelheid producten ruilt met iemand via de post (dus een pakketje). Superleuk toch! En voor de mensen die ook graag willen swappen stel ik een swap op. Dus wil jij met me swappen? Klik op lees meer.





Wat moet je doen?
- mij volgen via bloglovin' ( ik ga echt controleren!)
- schrijf in de reactie ik wil swappen met je mail adres erbij.
- stuur mij een mail naar kimnorbart.1998@gmail.com met ook ik wil swappen. En dan mail ik je zo snel mogelijk terug.

De eerste 3 reacties op YouTube of op mijn blog ga ik een swap sturen.

We doen 2 full size producten en 2 samples, maar je mag ook i.p.v 2 samples 1 extra full size product erbij doen. En misschien heb je nog iets leuks dat je me wilt geven.

Snel reageren dus!

Liefs, Kim

2 opmerkingen: