vrijdag 31 augustus 2012

Review: Vera Valenti oogschaduw palette.

Hee meiden, misschien hebben jullie dit oogschaduw palette wel eens eerder gezien, namelijk bij een unboxing van de glossybox van augustus! Ik heb het palette gereviewd en ga vandaag mijn mening aan jullie laten weten. Veel leesplezier.


























De verpakking oogt nogal goedkoop vind ik zelf, maar dat kan ik over de oogschaduws en blush niet zeggen want die zien er prachtig uit! Mooie bruintinten en ook wat rood tinten zitten in het palette. Erg mooi als ik het zo zie.




















De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd naar mijn idee. Ook zijn de kleuren erg mooi en staan prachtig bij elkaar. De eerste vier zitten samen in het 'blokje' en zijn lichtere kleuren dan het andere 'blokje' met de donkere kleuren (de achterste 4 swatches). De pigmentatie is dus erg goed voor een palette van 5,32,-. Echt een aanrader dus!



















 

























Het palette kost dus 5,32 ik weet helaas niet waar je het merk kunt krijgen. Dan moet je maar even googlen.





Willen jullie ook een review van dit oogpotlood van Vera Valenti?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten