dinsdag 18 september 2012

Essence get big lashes volume curl mascara

Ik heb deze mascara al een tijd in mijn make-up lade liggen en wilde hem vandaag toch nog even 'in het zonnetje zetten'. Want ik vind dit echt een fijne mascara voor het zachte prijsje. 





























De mascara is echt zoo ontzettend fijn voor een prijs tussen de 2 en 3 euro. Wat natuurlijk helemaal niets is voor een mascara die zo ontzettend fijn is!

Helaas is die van mij al bijna leeg, maar ik ga hem zeker opnieuw kopen.

Het borsteltje is van gewone haartjes gemaakt en het borsteltje staat een beetje omhoog wat ervoor zorgt dat je wimpers mooi krullen. Ook geeft hij veel volume en je kunt hem makkelijk in lagen opbouwen.



























Zonder mascara.

 Met 1 laag mascara.

 Met 2 lagen mascara.

 Met 3 lagen mascara. 


























Zoals je op de laatste foto kunt zien begint het met 3 lagen een beetje 'heavy' te worden want je ziet de spinnenpoten al komen. Dus wil je geen spinnenpoten? Houd het dan bij 1,2 of 3 lagen.

Voor de rest is de mascara superfijn en hij gaat voor 2 à 3 euro over de toonbank bij de kruidvat & trekpleister.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten