dinsdag 18 september 2012

Mijn 'every day bakje'

Ik wilde al een tijdje laten zien wat ik nou iedere ochtend voordat ik naar school ga aan mijn make-up doe. Aangezien ik geen video's maak doe ik het maar zo. Als jullie heel graag willen dat ik filmpjes ga maken moeten jullie dat even in de comments zetten. Misschien krijgen jullie mijn mening verandert!





























De foto hierboven is eigenlijk best wel oud, maar er zitten nog best wel wat producten die ik wel nog gebruik of welke ik erg fijn vond en nu helaas op zijn gegaan.

Laten we maar gelijk beginnen met wat ik allemaal doe in de ochtend wat betreft huidverzorging en make-up.

- Ik begin met mijn gezicht schoon maken met een face wash van Clearasil. Deze kostte ong. 6 à 7 euro.


- Daarna ga ik verder met een dagcréme ( soms sla ik dit over, sorry!). Ik gebruik nu een moisturizer met tea tree extract van superdrug. Volgens mij kost deze 4,- bij de trekpleister. Klik 'hier' voor de review. 



- Dan ga ik verder met foundation, ik gebruik een foundationpoeder van de action. Deze kost 1,69.



- Dan begin ik met eyeliner. Ik gebruik een eyeliner van bourjois. Hiervan weet ik de prijs niet meer maar hij is erg fijn.


















- Als laatste de mascara, ik gebruik 2 mascara's de Sexy curves mascara van Rimmel London en the giant mascara van Catrice.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten