maandag 17 september 2012

Review: Catrice intensive eye wet&dry shadow

Een tijdje geleden kocht ik deze supermooie baked oogschaduws van Catrice. Ik zag de oogschaduws liggen en ik wist dat ik ze moest hebben. Ik heb er 2 meegenomen en die ga ik vandaag voor jullie reviewen.





























Ik heb de 2 kleuren, 020 Charly's chocolate factory & 040 Have you seen alice. 



Charly's chocolate factory is een chocolade bruine kleur met gouden shimmers erin. Je kunt deze oogschaduw perfect voor een dagelijkse look gebruiken, maar ook voor een heftigere look want je kunt deze oogschaduw zowel nat als droog aanbrengen. Wil je hem nat aanbrengen, maak dan je kwast een beetje vochtig of je vinger, ligt er maar net aan hoe je het wilt aanbrengen. 


Links heb ik de oogschaduw droog geswatcht en rechts nat door mijn vinger vochtig te maken. Zoals je ziet heeft de oogschaduw veel pigment, vooral als het nat word aangebracht. Maar normaal heeft het ook al een prachtige pigmentatie. De oogschaduw kost volgens mij 2,79 of 3,79. 


























De andere kleur die ik heb is een groen/blauwe kleur. De oogschaduw doet me denken aan de aardbol. Door de aparte vlekken en kleuren die in de oogschaduw te zien zijn. Alleen mengt het zich tot 1 kleur als je de oogschaduw aanbrengt. Ook deze oogschaduw kun je nat of droog aanbrengen.

 Ook op deze foto heb ik links droog geswatcht en rechts nat. Deze geeft minder pigment droog af dan de andere oogschaduw. Maar de pigmentatie nat is wel geweldig.


























Ik ben erg tevreden over deze oogschaduws en ben zeker van plan er meer aan te schaffen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten