zaterdag 15 september 2012

Geef jou kamer een tiener make-over!


We willen allemaal wel die leuke tienerkamer, alleen meestal hebben we er geen geld/tijd voor om een hele make-over te doen. Ik geef jullie vandaag wat tips hoe je dit gemakkelijk en 'cheap' kunt doen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.


Wat voor tieners echt een must is om een niet al te drukke en opgeruimde kamer te krijgen. Een rustige en vooral opgruimde kamer is fijn voor als je huiswerk aan het maken bent zodat je niet al te snel word afgeleid en je weer met iets anders bezighoud.

Kleuren
Als je bezig bent met je kamer nieuwe kleuren te geven. Dan kun je het beste wit/grijs nemen en misschien met je lievelingskleur, bij mij is dat blauw (vandaar dat 1 muur bij mij blauw is en de rest grijs), maar misschien is het bij jou wel roze. Een kleur die lekker afsteekt bij de rest van de kleuren die je in je kamer hebt (maar houd je eraan, hou het rustig!).

Decoratie
Decoratie is altijd leuk om  je kamer mee op te vrolijken. Zo is het voor meisjes leuk om je make-up en parfum lekker uitgestald op je bureau of beautykast neer te zetten. Ik heb zelf een spiegel op mijn bureau staan en daar wat parfum en mijn geurbrander voor gezet. Zie hieronder mijn bureau.



Voor de rest kun je wat leuke collages maken, ik heb dat ook gedaan, hij is alleen nog niet af:































A
















Hebben jullie zelf nog tips? Laat maar achter in de comments.


1 opmerking: