zaterdag 15 september 2012

NYC Rock musé & Time square

Vandaag test ik 2 nagellakjes van NYC voor jullie. Omdat ze nu 1 + 1 gratis hebben op de nagellak van NYC en nog meer merken heb ik 2 nagellakken gekocht. Een 'smoky' top coat in 'Rock musé' en een nagellak van de lijn van 2,29 genaamd 'Time square'. Ik ben erg blij met deze 2 lakjes en vandaag swatch ik ze voor jullie.




































Rock musé topcoat 2,49
Time square nagellak 2,29




Op de eerste foto draag ik 2 lagen nagellak en op de tweede foto 1 laag topcoat over de 2 lagen nagellak heen.

De topcoat is redelijk doorzichtig zoals je kunt zien, maar de glitters zijn erg mooi en de rode nagellak dekt perfect met 2 laagjes. Met 1 laag dekte hij al goed, maar beter kan natuurlijk altijd. 
Ik ben erg tevreden over deze nagellakjes, ze zijn zeker het geld waard!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten