zondag 2 september 2012

Mijn Mimoneda ketting.

Hee meiden, waarschijnlijk kennen jullie deze kettingen wel. De populaire kettingen met een verwisselbare munt. Ik vond deze ketting geweldig en moest er ook een hebben. Helaas is de prijs minder aantrekkelijk..




























Ik heb deze ketting een tijd geleden gekocht, en ben er nog steeds zoo blij mee. Ik heb er ook al een probleem mee gehad. Want de ketting, echt de ketting alleen was afgebroken. Het was een echte van mimoneda. Ik heb hem laten maken voor 10,- maar ik raad jullie niet aan een echte mimoneda ketting te kopen. Natuurlijk wel de pendant en munt want die blijven gewoon prachtig want ze zijn van echt zilver.

























De munt heeft me 17,- gekost en de pendant (waar de munt in zit) rond de 50 of 60,- en de ketting tussen de 40 en 50,- ik betaalde bij elkaar 127,- erg veel geld als je het mij vraagt maar ik had het er echt voor over.

Ik heb een munt gekozen met ik hou van je in allemaal verschillende talen. En op de andere kant staan 2 voetjes. Daar heb ik helaas geen foto van. :(

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten