maandag 22 oktober 2012

Big shoplog afgelopen maand

Ik ben vergeten een tijdje geleden een shoplog te plaatsen. Maar ik was even wezen shoppen en heb even een shoplog voor jullie.

























Sorry voor de overbelichte foto, ik hoop dat het op de volgende foto's duidelijker is.

Allereerst deze toffe grijze broek. Hij was 30,- bij Clockhouse en zit heerlijk.























Ook kocht ik wat producten van The body shop in de dikke sale! Ik ben hier echt heel erg blij mee, reviews volgen snel. De twee flesjes die je hieronder ziet zijn gevuld met een bodylotion die ruikt naar watermeloen! En een freshening water met komkommer extract. Beide voor 2,-. Ook kocht ik een handcreme die ruikt naar cranberry voor 4,50 in de sale, en een seaweed dagcrème voor 2,50.
























Hieronder liggen nog wat spullen die ik heb gekocht. Bij de Action kocht ik een cadeauset met een parfum van Playboy en een bodylotion, in play it lovely ( 6,65). Ik kocht bij Lemon een medaillonketting voor 6,- en bij Claire's 3 ringen 2 simpele ringetjes samen voor 2,- en een peace ring ook voor 2,-























Ik kocht bij MAC een mineralize skin finish in soft and gentle. Review staat inmiddels al online, *klik*. 28,-
Daar kreeg ik 3 geurtesters bij, flora by gucci, lady gaga fame en cacharel nogwat.























Hieronder 2 producten van Lush, ik kocht een lemony flutter en angels delight soap, maar de angels delight soap staat hier niet op, lemony flutter kostte 10,16 en angels delight soap 5,50. Ik plaats onder deze foto nog een foto van de zeep.















































Als laatste kocht ik bij de ici paris het make-up boekje van So thijs, voor 12,50 & een balmi lipbalm in de smaak/geur cocos. Bij de action kocht ik nog make-up sponsjes voor 0,75 en bij de kruidvat purol voor 2,39



2 opmerkingen:

  1. woow best een grote shoplog, lijken me wel erg fijne verzorgingsproducten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt, zou je nog ergens een review van willen zien?

      Verwijderen