zondag 21 oktober 2012

Shoplog Londen 2012

Zoals jullie misschien wel gehoord hebben d.m.v mijn artikel hierover, ben ik voor 3 dagen naar Londen geweest. Het was echt geweldig, voor foto's van het Hyde park en andere plaatsen waar ik ben geweest moet je me even op Instagram volgen ( ik heet Hartjekimm). Maar voor nu de shoplog!



























Het was echt erg gaaf in Londen, het was echt zo bijzonder om op Oxford street te lopen en bij Victoria's secret! Het waren echt drie topdagen. Natuurlijk heb ik ook wat dingetjes geshopt en ik denk dat jullie dat wel graag willen zien dus bij deze.

Allereerst de beauty dingen, deze dingen heb ik o.a bij Boots & Superdrug gekocht en ik ben er superblij mee!
























In Engeland betaal je met ponden, 1 pond is ongeveel 1,30. Dus als je wil uitrekenen hoeveel euro iets kost doe je het aantal ponden keer 1.3.

Beauty items.

Ik zal beginnen met de Primark. Bij de primark kocht ik reinigingsdoekjes met tea tree, superhandig! Deze waren 1 pond. Verder kocht ik nog een haarolie met pure arganolie voor 1,50 pond en een carmex lipbalm mint voor 2 pond.

Bij de Superdrug ( een supergrote drogisterij) kocht ik 2 producten van sleek, een poutpolish in powder pink & een blush in de wel bekende kleur rose gold deze kostte beide 4,50 pond.

Bij Boots (dat is eigenlijk de engelse Kruidvat) kocht ik 3 kwasten van Real techniques by Samantha Chapman. Een blush brush, foundation brush en een stippling brush. Het was 2 + 1 gratis dus ik kreeg de blush brush 'gratis'. Deze drie kwasten lagen tussen de 10 en 13 pond.

Ook kocht ik bij Boots de original tangle teezer voor 10 pond volgens mij. Dat is een haarborstel in de vorm van een blok met plastic pinnetjes erop. Ook kocht ik nog 2 lakjes van Barry m in de kleuren Strawberry en peach melba. Deze kostte 3 pond.

Op de boot terug van Londen kocht ik een poeder van L'oreal voor 10 euro, ja euro! En een haarklipje maar die staat op de foto bij fashion items. Het klipje was 5,49 euro.

Bij een raar winkeltje in Picadilly Circus kocht ik een bodypaint in felroze voor 2,50 pond. Leuk voor feestjes! En bij VICTORIA SECRET! Kocht ik een superlekker parfum, genaamd Noir tease. Hij heeft een supermooi flacon, hij was wel 52 pond. Dat is ongeveer 67 euro, maar dan heb je wel 100ml.

Trouwens, wat is Victoria Secret een prachtige winkel zeg! Hieronder foto's.




























Fashion items.

Ik heb alleen kleding gekocht bij de Primark dus alle kledingstukken komen bij de Primark vandaan.

Deze zwarte top met iets langere mauwen dan korte mauwen zegmaar, kostte 14 pond en heeft aan de voorkant een kanten stofje.
Deze bordeaux rode top met soort panterprint doorschijnende stof kostte volgens mij 15 pond en is leuk te dragen in zwarte of gewone jeans.





























Deze jeansblouse met studs op de kraag en op de borstzakjes vind ik super tof! Hij kostte 15 pond en ik ben echt verliefd!





























De blazer hieronder was afgeprijsd naar 10 pond! Een superkoopje voor een supermooie blazer. Ik ben hier superblij mee en ga hem vaak dragen.




Deze wollen trui was rond de 17 pond en heeft een leuk peace teken op de buik en driekwart mauwen. En zit heeeeerlijk warm.





























De top hieronder kostte tussen de 15 en 17 pond en heeft mooie diamantjes en pareltjes op de kraag en sluit aan de achterkant met een goud knoopje, kijk hieronder voor foto's.



























Als laatste kocht ik 2 sieraden & een clutch, het klipje waar ik het in het begin v/d post ook al over had en een cross necklace ofwel kruis ketting. Allebei met diamantjes beplakt, daar hou ik van!  De clutch is zwart van nepleer met een gouden rits en allemaal gouden studs/spikes. Heel erg gaaf! 6 pond primark. Ketting: 2 pond primark. Klipje: 5,50,- boot.


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten