zondag 21 oktober 2012

Nail art - black zebra


Hi girls, vandaag een nail tutorial. Aan het aantal views te zien vinden jullie dit leuk, dus ik ben van plan er meer te gaan maken. Zoals jullie in konden lezen komt Joëlle mij helpen met mijn blog en Yvet hoeft geen artikels meer te maken zover het allemaal goed gaat. Maar nu dus over op de nail art!


























Sorry trouwens voor mijn korte lelijke nagels, Ik had ze hier net afgeknipt :( . Op het moment ben ik weer aan het 'sparen'.

Ik geef het even aan in stapjes. Helaas stonden de andere foto's op mijn mobiel dus die kan ik niet plaatsen. Maar ik hoop dat het met de stappen ook duidelijk genoeg is.

- Breng een gewone zwarte nagellak aan.
- Breng hier overheen een matte topcoat aan of gebruik gewoon een matte zwarte nagellak!
- Ga dan met een zwarte tip painter of dip een satéprikker in de zwarte nagellak en ga hiermee streepjes zetten. Doe dit niet te precies, want een zebra heeft ook niet superstrakke strepen.

Hope u liked it! <3




Geen opmerkingen:

Een reactie posten