zaterdag 20 oktober 2012

M-A-C mineralize skinfinish.

Hi girls, vandaag een review over de MAC mineralized skinfinish in soft and gentle. Deze highlighter stond al een tijdje op mijn wishlist en ik heb ook vaak in de douglas staan kwijlen bij de skinfinishes. Wauw wat is deze mooi. Voor de prijs is het wel even slikken..maar ik heb het er voor over gehad.



























Oh oh oh...wat is het toch een pareltje vind je ook niet? De highlighter heeft een warme maar ook een coole gloed, en geeft je jukbeenderen de JLO glow die iedereen wel zal willen. Hij geeft je gezicht een gezonde glans. Subtiel maar erg mooi en ook wel opvallend, vooral met de zon op je wangen.

Prijs: 28,- ( Aii...)
Gram: 10g
Kleur: Soft and gentle.

Hieronder kun je een foto zien van de poeder zelf.






















Hieronder een swatch van de highlighter op mijn hand, en als ik hem op mijn jukbeenderen heb aangebracht. 

























De poeder is superzacht van textuur, blijft ook de hele dag zitten. Er zitten helemaal geen nadelen aan! Oww.. misschien toch wel, de prijs blijft natuurlijk een nadeel. Maar dan heb je wel iets fijns en moois!



Verkrijgbaar bij douglas of MAC stores.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten