donderdag 11 oktober 2012

Favorieten van September

Vandaag heb ik dan eindelijk een artikel over mijn favorieten van september. Ik ben gister teruggekomen van kamp en ben echt kapot! Maar het was wel erg gezellig op kamp, helaas moesten we erg veel fietsen en dat was natuurlijk niet fijn. Maar we hadden gelukkig wel heerlijk weer op Ameland! Maar nu gaan we verder met mijn favorieten, want daarom klikken jullie dit artikel natuurlijk aan.




























Allereerst zien jullie linksbovenin een klein tubetje staan, met de naam Caudalie. Dit is een serum die de vochtbalans van je huid hersteld, deze zat in de glossybox van september en ik heb hem iedere avond gebruikt en mijn huid is hier echt op vooruit gegaan!



Daarnaast staat een eyeliner van Bourjois, de Pinceau liner deze eyeliner heeft een superdun kwastje, is vloeibaar en super zwart van kleur. Erg fijn dus!

Daarnaast staat een lipstick van Catrice waarvan de kleur echt supermooi is, maar helaas, ik weet niet wat het is maar hier krijg ik zo'n ontzettend rare bijwerking van, en dat is dat ik allemaal schilfers op mijn lippen krijg en ze worden super droog en dat blijft echt een maand, heel erg raar. Maar de kleur is zoo ontzettend mooi dat hij toch bij de likes hoort als je er wel tegen kunt.

Dan een lipsmacker Coca Cola, die is gewoon fijn, ruikt lekker en verzorgt mijn lippen fijn. Daaronder ligt de Sexy Curves mascara van Rimmer London, hij maakt mijn wimpers super lang en geeft ook wel wat volume. 

Ook zien jullie mijn Georgio Armani Diamonds for her, parfum. Deze ruikt echt heel erg lekker en is ook best sterk en blijft goed hangen. Heerlijk.

Dan een gezichtspoeder waarbij ik de 'pan' al flink heb geraakt. Deze is van de action en er zal  z.s.m een review van online komen. Hij is super budget en super fijn!



Dan de kwast van Catrice die superzacht is en fijn aanbrengt. Ook laat hij geen haartjes los. Niets aan op te merken!

De ketting die jullie zien liggen komt van de Lemon en was maar 6,- het is een medaillon en is  brons van kleur.


Dan nog een nagelknipper die ik gewoon vaak heb gebruikt van de H&M. De cupcake die jullie zien staan is gevult met handcrème die heerlijk naar zoetige kersen ruikt. Mmmm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten