donderdag 11 oktober 2012

Essence gezichts - & oogkwasten.

Vandaag op thebeautyways vertel ik jullie wat over Essence kwasten. Zelf heb ik 3 gezichtskwasten (ik ga in dit artikel over 3 v/d 4 wat vertellen) en 1 oogkwast, voorheen had ik er 2 maar helaas is de eyeliner kwast kapot gegaan, minpunt dus..





























De roze kwast die jullie zien, is een schuin afgesneden 'contour & blush' kwast. Hij werkt erg fijn, de haren vallen niet uit en is erg zacht en de kleur is natuurlijk voor mij ook een pluspunt, aangezien ik erg van roze hou.

Kost rond de 3 en 4 euro.



















De tweede kwast schijnt een poeder kwast te zijn, alleen vind ik hem niet echt daarvoor bedoelt. Want hij is wat kleiner dan een normale poederkwast hoort te zijn. Maar voor blush & highlighter vind ik hem dan weer wel fijn! Ook deze is erg zacht, ziet er leuk uit en laat geen haren los. Alle kwasten hebben een zwarte bovenkant, wat ik persoonlijk fijn vind. Want dan kun je goed zien hoeveel blush of poeder erop licht. Als de bovenkant bijv. roze is, dan zie je de blush dus niet liggen en voor je het weet ben je een clown. 

Kost rond de 3 en 4 euro.





















Dan als laatste de 'smokey eye kwast' deze vind ik erg fijn voor in de 'crease' of de 'Outer v' hij pakt genoeg oogschaduw op en ziet er ook weer erg leuk uit. De kwast is tussen de 1 en 2 euro. Dus lekker betaalbaar.



















Over het algemeen ben ik erg tevreden over al deze kwasten! Superfijne & betaalbare kwasten. Leuk Essence!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten