woensdag 31 oktober 2012

Show je stash - Kim

Hi girls, vandaag ben ik een dagje ziek en heb ik dus tijd om te schrijven voor de site. Aangezien ik wel moe ben en hoofdpijn heb en oja, ik heb morgen ook nog een toets op school...is het dus niet echt een pretje. Maar ik doe het wel even, en ik show vandaag mijn stash omdat velen dat wilden.





























Ik heb het verdeelt in witte 'skubb' bakjes van de ikea, ik geloof dat ze rond de 8 euro kostten. In deze bakjes heb ik mijn make-up verdeelt, op de verschillende producten.

Linksbovenin - blush in koele en lichte vormen & highlighters.
Boven in het midden - gezichtsproducten, zoals foundation en poeder.
Rechtsboven - lipproducten.
Linksonder - Oogschaduw.
Onder in het midden - Mascara, eyeliner enz.
Rechtsonder - bronzers.


Blush ~ ik heb de blushbak verdeelt in warme blushes , highlighters en koele blushers. Je ziet links de warme, richting het midden de highlighters en rechts de koele blushes. Er staan ook nog 2 flacons met glitters, een van Catrice en een van de Hema. Die van Catrice was LE en die van de Hema komt in het standaart assortiment.

Verder zie je bij de warme blushes - Bourjois, Brun - Sleek, rosegold - Chanel, in love.
Bij de highlighters zie je - Gosh powderpearls, magic - MAC msf, soft and gentle  - MAC Hey sailor highlighter, crew.
Bij de koele blushes zie je - Catrice duo blush, apricot smoothie ( niet meer verkrijgbaar) - Dior blush & highlighter, geen naam - Catrice LE floralista blush, As lively as ever - Daaronder Catrice LE Revoltaire ombre blush, colour bomb - Maybelline dream mousse blush, dolly pink - Hema illumnating blush, 01.

Je ziet naast de bak 2 pallettes, die zijn van Catrice city LE, ik heb the london collection en the new york collection. 
























Hieronder zie je foundation, concealer en poeders. O.a 
- Catrice tranculent loose powder
- Catrice photo finish foundation.
- Garnier bb cream - vette huid.
- Dior powder ( blauwe verpakking).
- Neppe beautyblender (heel erg fijn).


































Hieronder zie je erg veel verschillende lipbalms en glosses en sticks. Lipsmackers, balmi lipbalm (het balletje), carmex lipbalm, Sleek poutpolish enz.

Bij de glosses & sticks zie je, Catrice, Gosh, MAC, Yves rocher enz.


































Hieronder zijn al mijn oogschaduws, o.a.
- Vera valenti eyeshadow pallette.
- Essence quattro, to die for. ( super pigment!)
- Gosh pigments.
- Catrice intensif eye wet en dry shadow.
























Dan mijn mascara's en eyeliners enz.
- Essence get big lashes mascara.
- Rituals mascara.
- Rimmel london sexy curves mascara
- Wenkbrauw kit van Hema.
- Wimperkruller E.L.F
























En dan als laatste mijn bronzers, 
- Catrice definition bronzer.
- Catrice, bronze nuggets LE paradise volgens mij, dit zijn parels maar dan langwerpiger en bevatten super veel pigment, dus kijk uit met aanbrengen!
- Chanel cream bronzer universel.\
- Estee lauder bronzer.
- Hier zit een overgepotte losse bronzer in van LancĂ´me.
























Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten