zaterdag 3 november 2012

Sleek blush & pout polish

Zoals jullie in mijn Londen shoplog konden zien, kocht ik een blush en een pout polish in Londen. Ik ben hier nog steeds super blij mee, en ik gebruik ze met veel plezier!




























Zoals ik al zei heb ik dus een blush en een pout polish. Wat is een poutpolish? Het is eigenlijk een tinted lip conditioner, dus een lipbalsem met een kleurtje. Het product beloofd je lippen een subtiel kleurtje te geven, maar ze ook gelijk te verzorgen. Doet hij dit nou echt? Lees verder

Pout Polish ~ powder pink.





























De pout polish bevat spf 15 wat heel erg handig is voor de laatste zonnestraaltjes van het seizoen. Zodat je tere huid van je lippen niet beschadigd. Het geeft ook een subtiel roze kleurtje aan je lippen. Echt een mooi barbiekleurtje zoals ik het dan maar noem.





























Ik heb de poutpolish in de kleur powder pink en ik heb hem gekocht bij de Superdrug in Londen voor 4,50 pond, maar op de sleekmakeup.com kost hij 5,50. Ik ben zeker tevreden over dit product, hij verzorgt mijn lippen goed, en geeft mijn lippen echt wel een mooi verzorgt kleurtje. :)


Blush ~ Rose gold.






























De blush heeft een simpele, maar toch ook wel weer een mooie verpakking, iedereen verwacht de blush groter dan dat hij werkelijk is. En ik moet zeggen dat hij behoorlijk klein is ja.. Maar daar wordt hij niet minder mooi op!





























Het is een beetje een warme bruin/oranje kleur met gouden glitters. Heel erg mooi vind ik zelf. Ik heb dus voor de kleur Rose gold gekozen omdat dit de enige kleur was die echt opviel tussen de blushes. En omdat ik anders sowieso spijt ging krijgen. Hij kostte ook 4,50 pond bij de superdrug, en op de site van sleek kost hij 5,50 euro. Zie hieronder een swatch.



























Oja, kijk wel uit met het aanbrengen van deze blush, hij is erg gepigmenteerd en je moet dus erg uitkijken voordat je op een clown lijkt.





























Ik ben erg tevreden met deze producten. En ze zijn ook lekker budget proof.

Dit vind je waarschijnlijk ook leuk:

Sleek wishlist

Stash van Kim

London shoplog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten