zaterdag 13 oktober 2012

Trend-dupes?

Voortaan ga ik iedere week of maand, ik ga nog even kijken. Een artikel schrijven over trend-dupes, dat houd in dat ik de goedkopere/bijna dezelfde versies van de dure en luxe trend-items ga laten zien. Dit keer gaat het over de trends van deze week.





Zoals hierboven zie je dat dierenprint helemaal hot is. Nou lucky me, want ik hou echt super veel van dierenprint en dan vooral de zebra en tijgerprint. Wauw.

Zie hieronder de sneaker sleekhakken van Supertrash. Zijn ze niet prachtig! Ik wil ze echt hebben! Helaas is het prijskaartje minder, ze zijn namelijk 159,-



Zie hieronder de dupe?! Helaas geen luipaardprint, maar wel de sleehak/gym stijl. 60,-



Wat dacht je van deze designertas van Hermès (zie hieronder). Deze tas kost maarliefst rond de 19.000,- jemig, wat een geld. Kijk dus even naar de dupes.



Dupe?! Links- 170,- rechts- 135,-. Daaronder: 




En ja, nog een paar schoenen. Mooie hakken met studs, hieronder celebs met de hakken.



Dupe?! Blink: ong. 54,99






Geen opmerkingen:

Een reactie posten