zaterdag 10 november 2012

Favorites oktober.

Hi, vandaag heb ik mijn favorieten. Ik weet het, ik ben aan de late kant. Maar beter laat dan nooit toch?




















Sinds een paar dagen gebruik ik geen foundation meer op mijn gezicht. Omdat ik merkte dat mijn huid hier zo hard op achteruit ging ben ik andere producten gaan proberen, en ik ben uitgekomen op de concealer die je hieronder op de foto ziet. 

Het is een concealer van Catrice en hij heeft allemaal verschillende kleuren. Drie beige kleuren die je als echte concealer gebruikt ( je moet dus je huidskleur tussen deze drie kiezen) en het palletje heeft ook een roze kleur en een groene kleur. De roze is bestemt voor donkere kringen onder de ogen en de groene voor rode plekjes.


























Voor de rest gebruik ik voor mijn gezicht nog een poeder om mijn concealer te zetten. Ik gebruik een poeder van de action al erg lang en hij werkt echt super fijn voor mij! Een aanrader!


























Wat voor de rest nog favorieten zijn zie je hieronder in de collage.

Allereerst mijn Real technigues make-up brushes die ik in Londen heb gekocht, deze werken nog steeds fantastisch voor mij. Daarnaast mijn meest gedragen blouse, deze denim blouse met studs op de kraag en de zakken. Daarnaast een fijne handcréme van tbs in cranberry joy, lekker voor de koude winterdagen. Daaronder fijne lipbalms die ik kocht bij de douglas, balmi lipbalms heten ze ( nageaapte eos lip spheres), ik heb ze in coconut en raspberry. Daarnaast een kruisketting en een haarklipje met mooie diamandjes, supergaaf! Daarnaast de MAC mineralize skin finish in soft and gentle, my all time favorite! Daaronder een make-up boekje van so thijs, er staan superleuke en handige tips in die voor een perfecte make-up look zorgen. Daarnaast lemony flutter, de fijnste nagelriemcréme ooit. En daarnaast een mooie oogschaduw van Catrice, de nieuwe LE.







































Love,
           Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten