woensdag 12 december 2012

HELP, hoe vergeet ik hem?!

We hebben het allemaal wel is, je verkering gaat uit of je vind iemand superleuk die jou niet leuk vind. En wat moet jij nu? Je bent super verliefd en denkt non-stop aan hem. Ik geef jullie tips hoe je hem kunt 'vergeten'.





















Allereerst, je kunt natuurlijk niemand vergeten. Maar wat je wel kunt doen is proberen er zo min mogelijk aan te denken. Doe veel dingen waarbij je er niet aan hoeft te denken. Dus bijvoorbeeld afpsreken met vriendinnen, tv kijken en nog veel meer. En probeer zo min mogelijk alleen te zijn. Want dan ga je meestal piekeren en denk je er weer aan en wordt het weer een huilbui...




















Wat ook een tip is, niet tegen hem/haar praten op whatsapp, twitter en andere social media. En spreek even niet meer met diegene af. Dit is moeilijk, ik weet het. Maar het helpt echt!
Als je dan na een paar weken wel weer tegen hem/haar praat waardeert diegene het meer als dat je iedere dag tegen hem/haar praat.

Kortom, doe veel dingen waarbij je wordt afgeleid. En vergeet niet: Houdt ze graag, en hou de eer aan jezelf! Jij bent te knap/lief/goed voor iemand die jou pijn doet, en zoek dus iemand anders. Ga veel uit en flirt met nieuwe jongens, geloof me, je krijgt wat je toekomt. Jij vind ooit wel de ware, het kan soms alleen eventjes duren. En blijf jezelf!




















Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden, 

Love.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten