zondag 2 december 2012

Skin 79 Orange BB cream

Eindelijk heb ik hem dan binnen! Ik heb de orange BB cream van skin 79 in huis. Ik heb hem vanochtend uitgeprobeerd, wil je weten wat ik ervan vind? Lees dan verder.



De BB cream schijnt wel een trend te zijn dit jaar, alle merken hebben er wel een in hun assortiment. Sinds kort zelfs Kruidvat eigen merk en Superdrug. Die heb ik helaas niet getest, maar ik denk dat die wat meer transparant zijn dan de echte Aziatische BB creams van Skin79. Wat de bedoeling is van bb cream, is je huid egaliseren en voeden tegelijk. Een normale foundation egaliseert en dekt je huid af, maar bb cream trekt in de huid als een dagcréme en dekt als een foundation.

Het flesje van de bb cream ziet er echt prachtig uit! Met het pompje kun je goed doseren en de kleur staat lekker vrolijk op je beautykast!



Ik ben wel erg benieuwd of deze BB cream lang blijft zitten (lang is voor mij een schooldag van 7 x 50 min).
Omdat ik hem op zondag heb binnengekregen kon ik hem daarvoor helaas nog niet testen. Verder schijnt hij whitening te zijn, wat ook echt zo is, want hij laat je rode plekjes zo verdwijnen en geeft je gezicht een matte finish.

skin79 orange body
Swatch:

27

De BB cream lijkt op mijn hand wat grijs, maar dat komt omdat ik een foto heb gemaakt toen het er net op zat. Want na een kwartier ongeveer is hij verandert naar je eigen huidskleur. Dus lijkt hij in het begin te licht of te donker, no worry binnen 10 min is hij jou huidskleur! Dit geld natuurlijk niet als je echt getint bent of een donkere huid hebt.

Verder dekt hij erg goed en ziet het er wel erg natuurlijk uit en helemaal niet cakey. Zelf heb ik wel wat puistjes en onzuiverheden. En hij bedekt deze supergoed!

Hij kost wel wat meer, namelijk 20,49 op bbcreamshop.nl maar hij is het wel echt waard!

De bb cream bevat ook SPF 50!
En voor de prijs krijg je dan wel 40 ml, waar je eindeloos mee doet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten