vrijdag 23 november 2012

Shoplog 24-11-12

Ik heb weer even wat dingetjes geshopt! Het is niet zo veel maar toch wilde ik het even laten zien. Aangezien ik lang niks geplaatst heb, en een beetje inspiratieloos ben.





























Ik ben gek op Hollister, Abercrombie & Fitch, Superdry enz. Dit zijn gewoon supertoffe merken! Helaas aan de prijzige kant, maar de kleding is van goede kwaliteit en ziet er tof uit! En te bestellen op de site of in o.a amerika en engeland.

T- Shirt: 24,-
Short: 35,-

Voor de rest bestelde ik nog op Boozyshop.nl de Sigma cleansing & polishing tool voor je gezicht. Voor 39,95.

PRE-SALE ! Cleansing & Polishing Tool
& het mint julep mask van Queen Helene voor 7,95 de grote verpakking.

Mint Julep Masque 8oz

Bij de kruidvat kocht ik nog een mascara van Maybelline voor 14,- ongeveer & haarelastiekjes van Zenner zonder ijzertje voor 1,99



Geen opmerkingen:

Een reactie posten