vrijdag 23 november 2012

New buy: Glamorous studded boots ♥

Ik ben net terug uit de stad, en heb deze prachtige boots geshopt! Je vind ze leuk of je vind ze niet leuk. Maar ik vind ze supertof! Ik ben gek op studs en spikes en de combinatie met mijn andere obsessie, de toffe UGG boots, was dan al helemaal super.






























De foto's zijn trouwens niet met mijn Canon 500D genomen, maar met mijn samsung galaxy s2. Sorry daarvoor. Ik hoop dat het te zien is.

Ik heb gekozen voor zwarte boots, omdat ik deze nog bij niemand had gezien. Iedereen neemt meestal de 'geeikte' cognac kleur, bruin, maar mij leek zwart dus leuker omdat ik al niet uniek ben met deze schoenen maar dan toch nog een beetje onderscheid maak van de rest ;).

Zoals ik al zei zijn ze dus bestudded met zilveren studs. En ook hebben ze een gesp waar studs op zitten. De schoenen zijn vanbinnen met echt schapenwol bekleed ( lekker warm dus) en van buiten van suède. Aan de achterkant waar normaal het logo van UGG opstaat, bij de uggs dan, is  vervangen door een metalen plaatje met erin glamorous gegraveerd met het logo erbij. Echt tof!


























Ze zitten ook gewoon precies hetzelfde als uggs, heerlijk zacht en warm! Ik heb deze gekocht bij de Maddox, maar ze zijn ook te koop op http://www.glamorous-fashion.nl/. Voor 129,- zijn ze van jou!


























Ook verkrijgbaar in, legergroen - grijs - lichtroze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten