zondag 31 maart 2013

Hello April

Heyy, maart is alweer voorbij en dat betekend dat April voor de deur staat. En ook dat de zomer steeds dichterbij komt! YEAAH! De klok is al een uur verder gezet, zodat we lekker kunnen genieten van het weer tot 's avonds laat.

Tumblr_mkjjdrdodi1qm0v56o1_500_large

Wat kunnen jullie gaan verwachten in April?
Veeeeeeeel DIY's, ik vind do it yourselves super leuk om te doen en vooral diy's met de laatste trends erin verwerkt. En ook veel OOTD foto's, Samira en ik gaan weer lekker aan de slag met foto's maken als de zon doorpiept, heeeerlijk. Ook lekker langs het strand weer liggen wat heb ik daar zin in zeg.

In de zomer krijg ik een nieuwe kamer, dus in de zomer komt er een roomtour. Maar ik denk dat er ook al een eerdere roomtour komt van mn oude kamer zodat jullie het verschil goed kunnen zien. En een stash artikel misschien? Ik ga in ieder geval lekker aan de slag, en ik heb er ook super veel zin in!

Wat betekend April nog meer? 1 April! Lekker je vrienden en familie in de zeik nemen! Dit is DE dag dat je ongestoord grappen mag maken :D.

Tumblr_mkjmapprww1ra64n0o1_500_large

Als jullie request hebben kun je een comment achterlaten of mailen, mailadressen staan in het tabblad contact.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten