zondag 17 maart 2013

How to: gezond eten!

heei meiden , ik heb vandaag een artikel over hoe je gezond kan eten. Veel leesplezier!






















Iederen heeft er wel is last van vreetbuien , zin in de mac of chocola maar hoe hou je dit nou tegen. Ik heb geleert dat als je er aan denkt gelijk iets gezonds moet pakken om je honger te stoppen vaak maak ik dan toastjes of eet ik wat fruit. Ook bij het lunchen probeer bijvoorbeeld een broodje uit de oven met een eitje , of tomaat vaak is dit nog heerlijk en gezond ook!



Vooral met pasen is het heerlijk om dit soort dingen te eten. En ja ook gezond eten hoort bij beauty kijk maar naar modellen , en andere beautybloggers zei houden ook van gezond eten.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad en lekker gezond gaan eten!

much love , Samira.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten