zondag 21 april 2013

Dagelijkse make-up routine

Heyy lady's
Ben jij ook zo iemand die gewoon niet de deur uit gaat zonder make- up?
Je wilt er elke dag op de best uit zien, en je goed voelen. Ik ga jullie laten zien wat mijn dagelijkse make-up routine is. I hope you will enjoy it :).



























Als je net uit je bed komt ben je natuurlijk niet op je mooist. Maar ik begin natuurlijk ook makupless (zie plaatje hierboven).

Als aller eerst maak ik mijn gezicht eerst schoon met een washandje of een watje. Daarna smeer ik het in met dagcréme van nivea .



















Ik laat de dagcréme even intrekken en dan smeer ik een dun laagje foundation over mijn pukkels en oneffeheden. Waarom ik het eroverheen doe: het smeert lekker uit en is beter voor je huid omdat de foundation nu niet in je porieën kan gaan zitten. Foundation van Maxfactor (erg goed).



















Belangrijk is dat je de goede kleur foundation hebt. Vooral een te donkere kleur is erg lelijk. Smeer het goed uit.













Nadat ik een mooie egale huid heb gecreëerd begin ik aan mijn ogen, het meeste werk.
Stap 1: ik breng een dun lijntje oogpodlood aan, aan het onderste ooglid. Oogpotloodje: gewoon van de Hema (werkt prima).


























Stap 2: Ik ga mijn wimpers krullen met mijn wimperkrultangetje van de Hema. (werkt ook perfect).



















Stap 3: Mascara. Ik doe mijn boven en onderwimpers met 2 verschillende mascara's.
De mascara met de oranje dop is van Rimml scandaleyes, de ander is ook van Rimmel en is voor dag en nacht. (ik gebruik hem alleen voor dag). Deze mascara bevat 2 verschillende dopjes met hetzelfde bosteltje maar bij volume zit er meer mascara op dan bij length.



















dit is het effect:


Eigenlijk ben ik nu al klaar, maar ik soms doe ik ook nog lipgloss en oogschaduw op.


Dit alles bij elkaar duurt wel een half uur, dus als ik er zo uit wil zien, moet ik wel vroeg opstaan...
Maarjaa,
Wie mooi wil zijn, moet pijn leiden hea!

With  lots of love, Suus♥'



1 opmerking:

  1. pretty girl ;)
    super leuke blog honneys en leuk artikel suusie.
    Love u!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen