dinsdag 7 mei 2013

Hair routine.

Hey, vandaag deel ik mijn everyday hair routine. Dit doe ik allemaal als ik gewoon normale tijd heb 's ochtends. Als ik moet haasten is het alleen haar borstelen and go.



























Ik ga door middel van foto's en wat uitleg laten zien hoe ik mijn haar doe. Eerst laat ik zien welke producten ik allemaal gebruik, je ziet ze hier boven op de foto:

- Syoss anti haarbreuk melk - ong 6,- kruidvat.
- Hegron hair serum - 3,- action
- Tangle teezer ( roze borstel) - ong. 10,- online te bestellen de mijne komt uit londen.
- Elastiekje...
- Braun satin hair 7 hairbrush - ong 40,- bij verschillende elektriciteits winkels.

 Eerst borstel ik mijn haar door met de tangle teezer ^^^^.

 Zo ziet het er dan uit ^^^^^^

 Daarna nog even met de Braun borstel tegen statisch haar.^^^^^

 Dan doe ik er Syoss anti haarbreuk melk in.^^^^^^

 Dan ziet het er zo uit ^^^^^^.
























& dan als laatste het serum tegen gespleten haarpunten^^^^^. Ik had hiervoor trouwens gedoucht dus vandaar die slag in m'n haar.


2 opmerkingen: