dinsdag 7 mei 2013

Makkelijk je oogmake-up verwijderen!

Ik heb een handige en goedkope en snelle tip voor jullie. Altijd dat geboen met watjes en oogmakeup remover lotion, de watjes zijn niet aan te slepen. Ik heb een snellere tip voor jullie en het werkt super goed!

Tumblr_lsvckpjim61qgbg0co1_500_large 
















Je hebt maar 1 ding nodig, namelijk kokosvet. Het is niet heel makkelijk om te krijgen maar je moet er op letten dat het 100% kokos vet of olie is. Anders werkt het minder goed. Hieronder zie je het potje wat ik heb, en je doet met zo'n potje die ik heb al een jaar als het niet langer is. Ik heb mijn potje van 200ml van de gezondheids winkel, maar misschien is hij ook te krijgen bij de toko.



Wat ga je doen?
- Pak een beetje kokosvet in je handen en vrijf het tot een vloeibare olie ( in het potje is het hard).
- Breng dit aan op je ogen waar de oogmakeup op zit.
- Vrijf zachtjes tot alle makeup van je ogen en wimpers af is.
- Pak een warm warhandje en haal het kokosvet weg.

Klaar! Mooie schone ogen, en het helpt ook nog tegen wimperuitval en helpt je wimpers sneller groeien.

Large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten