woensdag 15 mei 2013

Review: Skin repair oil.

Hey, vandaag review ik weer is een keer een product. Het is al erg lang geleden en ik heb wat nieuwe producten gekocht en een daar van is deze olie. En deze ga ik vandaag voor jullie reviewen. Veel leesplezier!



























Verpakking

Het flesje ziet er simpel uit, het had er wel iets mooier uit kunnen zien. Het flesje is van plastic en een simpele tekst erop met weinig uitleg. Het had beter gekunt, maar voor de prijs is dat niet heel erg mogelijk.

Prijs: 1,99 bij de action

Werking:

Hij zal moeten helpen tegen littekens, zelf vind ik dat altijd een beetje onzin. Want littekens zijn niet meer weg te krijgen, misschien te vervagen maar ze gaan nooit helemaal weg. Verder breng ik de olie altijd aan op mijn schouders nek en gezicht, het maakt mijn huid heel zacht. Ik breng de olie aan voor ik ga slapen, en als ik dan wakker wordt heb ik een heel zacht en glad huidje. Superfijn! Het helpt bij mij goed om mijn huid te kalmeren en helpt ook tegen puistjes.

De olie trekt snel in, en als je de olie hebt aangebracht zie je er niet uit als een discobal want de olie zie je niet zitten. Zoals je op de 2e foto hieronder ook kunt zien.

























Verder is de geur heel erg lekker en het fijnste is natuurlijk dat hij helpt tegen mn puisjes en het maakt mn huid heel erg zacht.

Het enige nadeel is de verpakking, die had mooier gekunt. Maar hij is prima, er zit een klein openingetje in waar de olie uitkomt zodat je niet snel teveel pakt.

Hope u liked it <3

Liefs, Kim 

2 opmerkingen:

  1. Die geur vind ik ook echt heerlijk, ik gebruik het weleens op mijn striea zodat de roodheid wat minder word en ik geen nieuwe littekens krijg;. Ik vind het best wel helpen. Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen