maandag 20 mei 2013

How to: Sparen

Hey, vandaag heb ik een artikeltje over sparen. Ik vind het zelf erg moeilijk om mijn geld niet uit te geven, maar ik probeer het wel. En ik ga jullie wat tips geven.

Large



Money jars:

Wil je nog leuke dingen doen of wil je die ene superdure zonnebril kopen? Maak money jars zoals hierboven op de foto. Dit zijn potten waar je een briefje op plakt met waar het voor is, bijvoorbeeld om een tattoo te laten zetten, naar walibi te gaan of een duur item kopen. Doe iedere dag er 1,- of 0,50 cent in en soms wat extra's. Zo kom je aardig op weg met je spaarritueel.

Stylowi_pl_inne_5745172_large

Verspil je geld niet.

Als je in de winkel iets ziet waarvan je het wilt hebben, denk dan eerst heel goed na. Heb ik het echt nodig? Kan ik niet zonder? En, is het nou echt zo leuk of handig? Zo voorkom je ook sneller miskopen.

Maak op.

Maak eerst je producten op. Koop pas een nieuwe foundation of bodylotion als de andere helemaal op is. Zo voorkom je een zooitje en hou je je geld sneller in je zak.

Liefs, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten