dinsdag 11 juni 2013

Lipbalm battle - Eos, TBS, Carmex

Hee, vandaag een battle. Een lipbalm battle! Een battle houdt in dat je de producten met elkaar gaat vergelijken en de beste uitkiest, je geeft de producten cijfers op basis van je mening.




























Carmex Mint lipbalm - gekocht in londen ong 4,-
























Geur: 

De lipbalm heeft een mint geur, je moet er van houden. Zelf vind ik het mwa, ik vind het wel lekker maar niet geweldig, het is wel lekker fris! Cijfer: 6

Uiterlijk:

De tube is handig in gebruik, de kleuren vind ik zelf nogal saai, het komt een beetje medicijn achtig over, maar verder simpel en clean. Cijfer: 6,5

Werking:

De lipbalm tintelt op je lippen, ik vind dat gevoel echt heerlijk. Verder maakt hij mijn lippen wel zacht als ik hem op doe, maar als hij is ingetrokken merk ik er verder niets meer van. Jammer! Cijfer: 5

Applicatie:














De lipbalm brengt goed aan, erg handig zo'n tubetje. In het tuutje zit een klein gaatje waar een kleine hoeveelheid lipbalm uitkomt als je in de tube knijpt. Heel handig en hygiƫnisch! Cijfer: 9

Uiteindelijke cijfer: (6+6,5+5+9): 4 = 6,6


Eos Lipbalm in Summer fruit - ong 4 of 5 euro
























Geur:

Opzich wel een lekkere geur, zelf vind ik de geur ietwat chemisch. Maar de geur die er ook doorheen zit is fruitig en zoet. Wel lekker opzich. Cijfer 6,5

Uiterlijk:

Superleuk! Het is een soort pingpong balletje, ik wilde deze lipbalm ook alleen om het uiterlijk hahah! Wie wil er nou geen lipbalm in de vorm van een balletje, cute toch! Cijfer: 10

Werking:

De lipbalm is fijn kwa werking, maakt mn lippen lekker zacht en zoet zonder een dikke laag aan te brengen, heel fijn dus. Maar ook bij deze merk ik niks meer als hij is ingetrokken. Cijfer: 8

Applicatie:














Het aanbrengen is nog wel het leukst eigenlijk, je draait het balletje open en er komt een rondje tevoorschijn. Je haalt het over je lippen en je lippen zijn voorzien van een zacht en een niet al te dikke laag lippenbalsem. Cijfer: 9

Uiteindelijke cijfer: (6,5+10+8+9):4= 8,4


The body shop born lippy strawberry lip balm - volgens mij tussen de 5 en 7 euro.
























Geur:

De geur is echt superzoet! Heeeeeerlijk naar aardbeien, hou je niet van zoete lipbalsem? Koop deze dan maar niet want de geur is echt heel zoet, al merk je daar niet veel meer van als je hem op hebt hoor. Maar ik vind het erg lekker! Cijfer: 9

Uiterlijk:

Superleuk uiterlijk! Een klein schattig potje, en roze is natuurlijk altijd goed. Leuk dus! Cijfer: 9,5

Werking:

De lipbalsem maakt mijn lippen lekker zacht, en wat geeft hij een supermooie kleur af! Echt heel erg mooi, een beetje donkerroze kleur. Eigenlijk een kleur als, your own lips but better. Superleuk dus! Cijfer: 9,7


Applicatie:















Het aanbrengen gaat wel wat minder, omdat het in een potje zit. Zelf vind ik het wel leuk, maar het is niet heel hygiƫnisch en daarom moet je het product dus sneller weggooien. Maar het uiterlijk van het potje maakt het wel goed, en ook alle pluspunten uiteraard! Cijfer: 6

Uiteindelijke cijfer: 8,6



Lots of love, Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten