zondag 9 juni 2013

Hollister in Utrecht! + mijn wishlist v/d hollister.

Hee, vandaag even een soort mededeling! Iets waar ik heel blij door ben maar ook weer niet want dit gaat mn portemonnee niet leuk vinden, haha! 




Er komt een hollister in UTRECHT! :D yesssssss. I'm so happy, i love hollister. Ik heb wat kleding van Hollister maar het is erg moeilijk te krijgen en voor de nederlanders alleen in Maastricht te verkrijgen en via de webshop, maar dat word dus anders!

Hij komt aan de oudergracht op nr 113 als het goed is. Ze zijn al druk met bouwen en ik ben superbenieuwd. Voor de mensen die Hollister niet kennen, het is het 'zusjesmerk' van Abercrombie & Fitch en is ook wat goedkoper dan A&F. Maar de kleding is fantastisch. Wil je alvast de collecties bekijken? Klik dan hier.



Ik ben in ieder geval super blij! Wat ik graag zou willen van de hollister zet ik hieronder even neer in foto's.

Bodysplashes & bodylotion - beide 14,-

Large

Hoodie - 49,-

Large

Tanktop - 29,-

Large

En deze onderste dingen:

- tshirts 22,-
- sweatshirt 42,-
- bikinitopje 26,-
- bikinibroekje 22,-

Large


Love, Kim

2 opmerkingen:

  1. Zo gaaf!! Ik eord hier helemaal hyper van haha, volgends mij komt er ook een in rotterdam als ik dat goed heb gelezen op internet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oohh, dat zou super zijn. Ben ook echt heel blij met dit nieuws hahah!

      Verwijderen