maandag 17 februari 2014

Swatches nieuwe nagellak Essence & Catrice

Hey allemaal. Vandaag heb ik swatches van 2 nieuwe nagellakjes van Essence en Catrice. In het flesje zien ze er in ieder geval prachtig uit. Ik ben benieuwd hoe ze het op mijn nagels doen.
Allereerst de lak van Catrice, het is een Crushed crystals lak en is daarom duurder dan de andere lakken. De lak kostte volgens mij tuusen de 3 en 4 euro.





















De lak is mooi lichtroze met zilveren en goude glitters zoals je ziet hierboven. Hij heet 04 Oyster & Champagne, een super luxe naam. Ik vond hem iets weg hebben van de rosé gouden lak van de maybelline LE nagellak. En nam hem zonder twijfel mee naar huis.










Zoals je hierboven ziet zijn de glitters grof en ook fijn. Ze verdelen makkelijk over de nagel en na 1 laagje zoals hierboven zitten er al genoeg glitters op. En wauw! Kijk zo prachtig het eruit ziet, vooral met deze basislak is het echt prachtig. Ik ben super tevreden over de nagellak en geef hem een 8. 

Ten slotte de lak van Essence, het is een lak met wit en zwarte platte rondjes en ook nog wat glitters. Hij 
kostte tussen de 1 en 2 euro. De naam is 22 black dress and white tie.



Het is gebaseerd op 101 dalmatiërs door de wit met zwarte rondjes dus, wat dus eigenlijk de stippen op de honden voorstelt. Maar hoe gaat dit eruit zien op mijn nagels? We gaan het zien.

Zoals je ziet op de foto's hierboven is het dus niet zo dat je hele nagel vol zit met de zwart en witte stipjes, wat ik jammer vind omdat dat er toch wat leuker uit zou hebben gezien. Ik heb onder de lak een basic huidskleur aan gebracht, van Rimmel London in 367 bare necessities. Maar verder is het wel een leuke lak, alleen moet je 3 lagen aanbrengen voor het resultaat hierboven. Jammer Essence. Ik geef de lak een 6,5.

liefs. kim





Geen opmerkingen:

Een reactie posten