dinsdag 11 februari 2014

Tip: Supertrash bij Albert Heijn

Hey allemaal, ik wilde jullie even een tip geven. Er worden namelijk wat producten van Supertrash verkocht bij de Albert Heijn voor een superleuke prijs.

Supertrash

Hierboven zie je mijn aankoop, een beauty tasje. Hier kun je wat makeupjes in bewaren voor onderweg of natuurlijk voor thuis, wat je zelf wilt. Deze heb ik dus van de Albert Heijn, volgens mij zijn ze niet lang te koop, dus wees er snel bij. Het wordt verkocht bij de AH non food afdeling, dus waar de pannen en andere producten die niet eetbaar zijn te koop zijn.

Supertrash

Het tasje is gemaakt van nep slangenleer en heeft een chique rits aan de bovenzijde met aan de ritssluiting een label met st erop. Verder is hij vanbinnen grijs en heeft een extra vak met een ritsje waar je nog dingen in kunt bewaren.

De prijs is echt super cheap voor Supertrash, wat mij ook aantrok tot dit makeup tasje. Hij kostte namelijk maar 9,95! Supertrash is namelijk een behoorlijk prijzig merk dus vandaar. Er waren verder ook nog notitieboekjes die ik ook erg leuk vond voor 9,95 en een mobiel hoesje waar je je telefoon kunt inschuiven, wel voor als je een wat kleinere telefoon hebt, bijv een iphone of samsung mini. Ik heb een samsung galaxy S2 en hij paste er helaas niet in :(. Dit telefoonhoesje kost 4,95.

Supertrash

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden.

Liefs.

1 opmerking: