woensdag 28 mei 2014

Comfy home outfit

Hee allemaal,
Je herkent het vast wel, dat je thuis komt van school,werk enz. en dat je echt geen zin meer hebt in je normale kleding. Wat doe jij dan aan? Ik hou er van om in warme, grote kleding te zitten, hieronder laat ik een paar voorbeelden zien van waar ik graag in zit.

untitled




1. Je kent hem vast wel, de onesie. Sinds vorig jaar heeft bijna iedereen er wel één. Ik vind een onesie echt super lekker om in te zitten als ik thuis kom uit school. Het is  zacht en lekker warm, zelf heb ik er 3 waarvan er 2 oversized zijn. Je kan ze kopen bij de Primark of op internetsites bijvoorbeeld op www.boohoo.com. Het is misschien voor de zomer wat te warm maar voor in de herfst en de winter is het heerlijk!

Don't judge .

2. Joggingskleding, joggingskleding is ook heerlijk om te dragen als je net uit school komt. Een lange joggingsbroek met een wijd shirt zit echt super lekker. Als het warm is kan je een kort sportbroekje aan doen met een topje, in de winter kan je je warmste jogginsbroek en sweater uit je kledingkast halen.

3. Pyjama, je pyjama zal ik niet zo snel aan doen als ik terug kom van school maar wel als je een dag vrij bent of weekend hebt. Het is heerlijk om in te zitten, en nog een voordeel je hoeft je niet om te kleden als je wakker word.


H O L L I S T E R .


Dit zijn de comfortabele outfits die ik graag draag als ik thuis ben, wat draag jij? Laat het weten in de reacties.
Liefs Joanne xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten