woensdag 28 mei 2014

New: Victoria's Secret midnight exotics

Hey allemaal, ik heb laatst 2 nieuwe Victoria's Secret producten gekocht en wilde deze even met jullie delen en ik wil ook even laten weten wat ik ervan vind en of ze het geld waard zijn.





















Ik wil alvast mededelen dat ik alle foto's zelf heb gemaakt. Maar nu over naar de producten.

Fragrance mist - Sensual Jasmine


Allereerst de fragrance mist. De mist schijnt verzorgend te zijn door de kamille en aloe vera die erin is toegevoegd dus deze mist zou geschikt moeten zijn voor mijn gevoelige huid. Ik heb hem getest en ik heb gelukkig geen irritaties gehad door de alcohol, hier ben ik heel blij mee. 

De fles vind ik super mooi met de ombre achtergrond, ik hou zelf heel erg van paars en blauw dus vandaar dat mijn oog gelijk viel op deze body mist, het is een nieuwe editie, vandaar dat de verpakking iets anders is dan dat we normaal verwachten van VS.

De geur vind ik heel erg lekker, als ik deze ruik moet ik gelijk denken aan de zomer, op het strand tussen de fruitige geuren van zoete parfum en zonnebrandcreme/olie. De noten van de geur zijn twilight jasmine & sultry amber. Jasmijn ruik je over duidelijk en ook vind ik dat er veel ananas te vinden is in de geur, je moet ervan houden maar ik vind het heel lekker en het is een gangbare frisse geur voor de meiden van onze leeftijd.

prijs: 19,95
inhoud: 250 ML




Ultra moisturizing hand & body cream - Sensual Jasmine


Over naar de ultra moisturizing hand and body cream. De verpakking van deze is ook al zo super mooi, stevig, strak en heel chic, deze cream hoort bij de body mist zoals wel te zien is. 

De body cream is extra voedend zoals VS belooft, en dat klopt, het is een dikke crème die heerlijk ruikt, wel minder sterk dan de mist maar alsnog erg fijn om de geur nog extra aan te zetten en je huidje een oppepper te geven. 

De cream bevat Avocado en zoete amandel olie. Op de verpakking staat dat je huid 24 uur lang gehydrateerd wordt en dat je wat extra crème op de droge gebieden moet smeren en je huid zacht, glad en aanraakbaar wordt. 

VS maakt dit zeker waar, mijn huid wordt super zacht na het aanbrengen en intrekken, de crème trekt snel in en laat een lekkere geur en een zacht huidje achter. I'm happy!

Prijs: 14,95
Inhoud: 200 ML


Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hadden, laat het weten in de reacties onder het artikel

liefs, Kim


Geen opmerkingen:

Een reactie posten