dinsdag 10 juni 2014

Addictions

Hee allemaal,
Ik ga vandaag een artikel schrijven over mijn  verslavingen. Het zijn er niet zo veel maar als iets mijn verslaving is, doe ik het vaak.

 Websta



















Een van mijn verslavingen is kauwgom. Ik hou heel erg van kauwgom en ik eet er meestal 7/8 per dag. Zelf vind ik het niet erg veel maar mijn familie vind van wel. Ik eet vaak kauwgom omdat ik het fijn vind als er iets in me mond ziet wat fris is. Het is ook erg handig voor als je uit je mond stinkt. Mijn lievelings kauwgom is Sportlife kauwgom, ik vind het echt heerlijk.


Foto bacheca


Een van mijn andere verslaving is mijn mobiel. Waarschijnlijk zijn meerdere van jullie hier aan verslaafd. Ik ben niet bepaald verslaafd aan mijn mobiel maar meer aan de apps die ik heb. Ik heb veel spelletjes op m'n mobiel en vind dat heel erg verslavend. Ook vind ik het heel leuk om op We Heart It en Instagram te kijken en zelf foto's te maken/ posten.

Nog een andere verslaving van mij is kleding kopen. Ik hou heel erg van kleding en ik zie altijd wel iets leuks in de winkel hangen wat ik wil hebben. Dat is ook een rede waarom ik echt niet kan sparen. Ik hou er van om nieuwe kleding te kopen, en het weer met m'n andere kleding te combineren.

De laatste verslaving van mij is het lezen van het boek Twilight. Ik vind het echt een geweldig boek. Ik ben begonnen met lezen van het eerste boek. Eerst heb ik de films gezien en nu ben ik op bladzijde 67 van het boek. Ik heb bij het boek heel erg dat ik wil doorlezen en zo snel mogelijk het boek wil uitlezen. Ik lees meestal voordat ik naar bed toe ga of als ik net uit school kom.





Hey that's me




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.
Liefs, Joanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten