woensdag 18 juni 2014

Outfit of the day 10-6-14

Vandaag was het een lekkere warme dag, Joanne en ik gingen naar een tweede hans winkeltje en daarna nog even outfitfoto's schieten. Dus die komen er aan, ik hoop dat jullie ze leuk vinden.




































Allereerst Joanne's outfit. " Ik heb een simpel shirt aan die ik in mijn broek heb gestopt omdat hij anders veel te lang is met een zwarte strakke skinny met ribbeltjes op de knie. Niet heel zomers, maar wel lekker door de korte mouwen. Daaronder heb ik mijn all stars wat mijn signature shoes zijn, ik draag ze bijna altijd."







































Omdat het soms wat kouder was heb ik nog een vestje meegenomen en die om mijn middel gebonden.

Shirt: Vogue
Broek: H&M
Schoenen: all stars
Vest: tweedehands
Tas: tweedehands





































Nu Kim's outfit " Het was lekker warm weer dus daar heb ik gebruik van gemaakt door een crop top aan te doen met een fijne skinny, mijn lage sneakers er onder, een statement ketting en mijn outfit is compleet!"







































Croptop: Forever 21
Skinny jeans: pull and bear
Gympen: Puma suede
Tas: Adidas






































Ik hoop dat jullie onze outfits leuk vonden.

Liefs, 

Joanne en Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten